Doprava a platba
Možnosti dopravy a platby
V internetovom obchode www.botanista.sk môžete za tovar zaplatiť týmito spôsobmi:
- bankovým prevodom (zálohovou faktúrou) – Po prijatí Vašej objednávky Vám zašleme predfaktúru s číslom účtu a variabilným symbolom, za tovar zaplatíte vopred na náš bankový účet vedený v Tatra banke. Najmä pri medzibankových prevodoch trvá pripísanie úhrady na náš účet a následné spracovanie 2-3 pracovné dni, preto, pokiaľ potrebujete expresné vybavenie objednávky, zvoľte radšej online platbu.
- online bankový prevod (prostredníctvom predvyplneného platobného príkazu v internet bankingu vybranej banky) – Po výbere Vašej banky budete presmerovaný na platobnú bránu GoPay a ďalej do rozhrania Vášho internet bankingu, kde sa Vám zobrazí predvyplnený formulár platobného príkazu. Výsledok online platby vidíme okamžite, čo zaručí rýchle vybavenie objednávky (pokiaľ je tovar skladom).
- online platba platobnou kartou – Bezpečná online platba platobnou kartou prostredníctvom služby GoPay. Výsledok online platby vidíme okamžite, čo zaručí rýchle vybavenie objednávky (pokiaľ je tovar skladom).
- GP webpay – Bezpečná online platba platobnou kartou alebo prostredníctvom Google Pay cez platobnú bránu GP webpay. Výsledok online platby vidíme okamžite, čo zaručí rýchle vybavenie objednávky (pokiaľ je tovar skladom).
V prípade, že si objednáte tovar, ktorý nie je bežne skladom, alebo špecifický tovar, alebo pôjde o nadštandardne veľkú objednávku tovaru (čo sa do celkovej sumy objednávky alebo počtu objednaných kusov týka), môžeme požadovať finančnú zálohu alebo platbu vopred, o čom vás budeme informovať telefonicky alebo e-mailom.
Čo sa týka spôsobu doručenia vašej objednávky, môžete si vybrať medzi nasledujúcimi možnosťami:
- Dávame do pozornosti, že pre veľké živé rastliny (výška nad 100 cm) a nadrozmerný tovar ako sú kvetináče alebo umelé rastliny s výškou nad 200 cm a viac , je možný iba osobný odber u nás na pobočke v Bratislave (po telefonickej dohode) nákupný košík inú možnosť dopravy ani neponúkne.
- Kuriér – Pokiaľ je tovar skladom :
zväčša ho expedujeme najneskôr nasledujúci pracovný deň od prijatia objednávky. Tovar je doručený nasledujúci pracovný deň (max. do 2 pracovných dní) po expedovaní objednávky v čase od 8:00 do 18:00. Pred dodaním Vás bude kuriér telefonicky kontaktovať, aby ste si mohli dohodnúť presnejší čas dodania. Tovar je pri preprave poistený. Prepravu zabezpečuje kuriérska spoločnosť Slovak Parcel Service (UPS) v rámci SR
Pokiaľ nie je tovar skladom :
- bežne do 10 -14 pracovných dní. V prípade zmeny, informujeme e-mailom alebo telefonicky.
Cena dopravy záleží od celkovej hmotnosti objednávky, ktorú vám spočíta nákupný košík.
Cenník dopravy kuriérom SPS
Hmotnosť | do 3 kg | do 5 kg | do 10 kg | do 20 kg | do 30 kg | do 40 kg |
---|---|---|---|---|---|---|
Ceny dopravy | 5,90 € | 6,30 € | 7,10 € | 8,80 € | 17,80 € | 23,50 € |
Hmotnosť | do 50 kg | do 75 kg | do 100 kg | do 150 kg | do 200 kg | do 250 kg |
Ceny dopravy | 29,30 € | 45 € | 59 € | 88 € | 117 € | 146 € |
Pohyb zásielky môžete sledovať na stránkach Slovak Parcel Service, sledovacie číslo zásielky Vám zašleme e-mailom po expedovaní objednávky.
Pred dodaním Vás bude kuriér telefonicky kontaktovať, aby ste si mohli dohodnúť presnejší čas dodania. Tovar je pri preprave poistený – zakúpený tovar si po prevzatí zásielky, prosím, skontrolujte čo najskôr. Pri viditeľnom poškodení vonkajšieho obalu zásielky odporúčame spísať škodový záznam pri preberaní zásielky od kuriéra. V prípade poškodenia obsahu zásielky musí byť reklamácia nahlásená najneskôr nasledujúci pracovný deň po prevzatí zásielky. Prípadné poškodenie bezodkladne nahláste na našich telefónnych číslach 0903 245 440, 0908 793 613 alebo e-mailovej adrese www.botanista.sk
Zasielanie živých rastlín kuriérom Slovak Parcel Service (UPS)
Živé izbové rastliny do maximálnej výšky 100 cm Vám radi zašleme aj kuriérom v našich špeciálnych krabiciach. Všetky rastliny, pre ktoré je možné doručenie kuriérom, nájdete v kategórii S dopravou domov alebo označené oranžovým štítkom “Doprava domov”. Pri zasielaní rastlín kuriérom sa okrem poštovného balné nie je spoplatnené.
Pri veľkých živých rastlinách (od výšky 100 cm) je možný len osobný odber v našom v Bratislave. V rámci Bratislavy a okolia Vám živé rastliny v prípade záujmu dovezieme.
Kedy môžem očakávať dodanie objednávky?
Predpokladaný termín odoslania objednávky je 10-14 pracovných dní od prijatia a uhradenia objednávky,
Po odoslaní dostanete informáciu o odoslaní balíka s možnosťou sledovať balík.
Akonáhle rastlinu preberiete od kuriéra, je nevyhnuté ju z krabice hneď vybrať (ak tak neurobíte, môže dôjsť k poškodeniu rastliny).
Môže rastlina vyzerať inak ako na produktovom obrázku?
Nakoľko sú rastliny živé, každá je trochu iná. Našou snahou na produktovom obrázku je zobrazovať čo najdôveryhodnejší vzhľad daného druhu rastliny, ale aj napriek tomu sa rastlina, ktorú vám doručíme, môže od produktovej fotky mierne odlišovať vo farebnosti, počte listov, textúre, veľkosti (listov) a iných drobných odlišnostiach (tieto odlišnosti nie sú dôvodom pre reklamáciu, reklamácia spojená s týmto typom sťažností nebude uznaná).
Moja objednávka dorazila poškodená. Čo mám robiť?
Živé rastliny sú veľmi krehké a preto sa počas prepravy, napriek všetkej našej snahe, môže stať, že rastlina dorazí poškodená. Pokiaľ je krabica už na pohľad viditeľne poškodená, prosíme o odfotenie poškodenej krabice ešte pred samotným rozbalením (produktu) rastliny. Hneď po príchode rastlinu rozbaľte, prípadnú reklamáciu tovaru je nutné riešiť ešte v ten deň prevzatia zásielky (v opačnom prípade nemusí byť reklamácia akceptovaná).
Reklamácia
Živé rastliny sú veľmi krehké a preto je s nimi nutné narábať veľmi jemne a opatrne . Naše krabice sú prispôsobené na prepravu rastlín svojim vlastným bezpečnostným systémom. Znižujú riziko ich poškodenia, ktoré vzniká v súvislosti s prepravou, ale aj napriek tomu proces prepravy nemusí byť vždy nežný a preto každú reklamáciu posudzujeme individuálne. Prosíme vás, premerajte a premyslite si, o akú rastlinu máte záujem, pretože reklamácie prijímame v prípade, že Vám rastlina príde poškodená prepravou, zlomená alebo zjavne chorá. Prosíme Vás o prevziatie živych rastlín čo najskor , tak aby rastliny nestrávili v preprave dlhší čas ako je potrebne.